Így rendelhetsz
Szállítási és fizetési módok
Kedves Megrendelőnk!
A következőkben a megrendelések kapcsán gyakran felmerülő kérdések mentén tájékoztatjuk Önt a szállítási és fizetési lehetőségekről, s egyéb megrendelési módokról.
1. Mi a teendő, ha a rendelés visszaigazolását nem kaptam meg?
A webáruházban történő rendelést minden esetben automatikusan visszaigazoljuk. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, elsőként nézze meg, hogy levelezési rendszere nem helyezte-e azt tévesen a SPAM mappába. Ha itt sem találja a visszaigazolást, akkor kérjük, jelezze azt a rendeles@romisuli.hu e-mail címen munkatársunknak, aki elfoglaltságától függően, de minél hamarabb visszaigazolja rendelését.
2. Ki végzi a szállítást? Mennyibe kerül?
A küldemények kiszállítását a kiadóval szerződésben álló futárszolgálat végzik. A szállítás díja 25 ezer forint alatti vásárláskor azonnali bankkártyás fizetés esetén 1575 Forint, utánvét esetén 1890 Forint. Amennyiben a megrendelése 25 ezer forint felett van, úgy a szállítási díjat cégünk átvállalja, vagyis a kiszállítás ingyenes.
3. Hogyan lehet fizetni a megrendelt könyvekért?
Megrendeléskor azonnal online fizethet bankkártyával, vagy választhat utánvétet. Utánvét esetén házhozszállításkor a csomag átvételekor fizethet a futárszolgálat munkatársánál kártyával vagy készpénzzel. Amennyiben csomagautomatánál kívánja átvenni a megrendelt kiadványokat, úgy kizárólag bankkártyával tud fizetni.
4. Mikor és hova kézbesítik a csomagokat?
A csomag kézbesítésére jelenleg kétféle lehetőség áll rendelkezésre: házhozszállítás vagy csomagautomatában való elhelyezés.
- Amennyiben a megrendelő a házhozszállítást választja, úgy a szállítást végző cég munkaidőben 8 és 16 óra között szállítja ki a csomagot, ezért olyan szállítási címet kell megadnia, ahol ebben az időszakban személyesen át tudják venni a csomagot. A futárcég munkatársa minden esetben előzetesen az Ön által megadott telefonszámon jelzi, hogy mikor érkezik a megadott címre.
- Amennyiben a megrendelő nem a házhozszállítást választja, úgy azt jelenleg FOXPOST automatában tudjuk elhelyezni. Vásárláskor a webshopban térkép és cím alapján kiválaszthatja a lakóhelyéhez/munkahelyéhez legközelebbi automatát. Amikor a FOXPOST elhelyezi a csomagját az automatában, Ön sms-ben és/vagy e-mailben értesítést kap, valamint egy kódot a megrendelési adatok alapján. Ezután két napja (48 óra) van arra, hogy a csomagot a kapott kód segítségével a csomagautomatából átvegye.
5. Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt könyv/kiadvány/taneszköz?
A megrendelt tankönyvek és taneszközök a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül érkeznek meg a megrendelőhöz (házhoz vagy csomagautomatába).
6. Mi történik ha házhoszszállításkor nincs otthon a megtrendelő, illetve ha a csomagautomatából nem sikerül 48 órán belül átvennie a csomagot?
Házhozszállítás: amennyiben házhozszállításkor a megadott címen 8 és 16 óra között nem veszi át a megrendelt csomagot, úgy a futárcég munkatársa az Ön által megadott telefonszámon megpróbál kapcsolatba lépni Önnel, és egy új időpontot egyeztetni a csomag kézbesítésére. A velünk kapcsolatban álló futárcég legfeljebb két alkalommal próbálja meg a kézbesítést, s ha a második kísérlet sem sikerül, úgy a csomagot visszaszállítja cégünkhöz. Ebben az esetben megrendelését töröljük.
Csomagautomatában való elhelyezés esetén, amennyiben a megadott 48 órán belül nem veszi át a csomagot, úgy azt a FOXPOST visszaszállítja cégünkhöz és a megrendelését töröljük.
A visszaküldött csomagok után cégünk a postaköltséget megfizeti, ezért ha egy megrendelő több alkalommal nem veszi át a megrendelt kiadványokat, úgy fenntartjuk a jogot arra, hogy tőle az utánvét lehetőségét megvonjuk, és a továbbiakban kizárólag bankkártyás (előzetes) fizetés esetén teljesítjük megrendelését.
7. Mi történik ha olyan könyvet rendel, amelyik nincs raktáron?
A webáruházban a kiadványok mellett minden esetben jelezzük, amennyiben a megrendelni kívánt tankönyv vagy taneszköz éppen nincs raktáron. Ebben az esetben, kérjük elérhetőségeinken (telefonon vagy e-mailen) keresse munkatársunkat, aki pontos információval szolgál majd, hogy az adott kiadvány esetében mikor tudunk új megrendelést teljesíteni.
7. Milyen kedvezményeket lehet igénybe venni megrendeléskor?
- 25 ezer forint feletti rendelés esetén postaköltséget nem számítunk.
- Szolfézskönyveink esetében 10 példányonként 1 ingyenes munkapéldányt biztosítunk a tanároknak.
8. Ki rendelhet tankönyvet, taneszközt és felmérésfüzetet?
Valamennyi tankönyvünket és taneszközünket bárki megrendelheti, azonban felmérésfüzeteket kizárólag iskolai megrendelésre, iskolai címre szállítunk.
9. Mi a teendő külföldi vásárlás esetén?
Külföldi vásárlás esetén kérjük a megrendelőt, hogy a megadott elérhetőségeinken (e-mail, telefon) keresse személyesen munkatársunkat, hogy a felmerülő szállítási módokról és díjakról külön egyeztethessünk.
10. A webáruházon kívül hogyan szerezhetem be a kiadó tankönyveit, taneszközeit?
Amennyiben bármilyen okból nem kíván online webáruházunkban rendelni, úgy lehetősége van más módon is kapcsolatba lépni velünk, és hozzájutni tankönyveinkhez és/vagy taneszközeinkhez.
Letöltheti az alábbi megrendelőlapokat PDF formátumban.
A kinyomtatott és kitöltött megrendelőlapot juttassa el a rendeles@romisuli.hu e-mailcímre, amelyről munkatársunk visszajelez Önnek, és megrendelését 2-3 munkanapon belül teljesítjük.
Amennyiben nem kapott választ kérdéseire, vagy megrendelése kapcsán speciális kérdése, kérése van a kiadó felé, úgy írja meg azt itt és most közvetlenül munkatársunknak.