6. Mi történik ha házhoszszállításkor nincs otthon a megtrendelő, illetve ha a csomagautomatából nem sikerül 48 órán belül átvennie a csomagot?
Házhozszállítás: amennyiben házhozszállításkor a megadott címen 8 és 16 óra között nem veszi át a megrendelt csomagot, úgy a futárcég munkatársa az Ön által megadott telefonszámon megpróbál kapcsolatba lépni Önnel, és egy új időpontot egyeztetni a csomag kézbesítésére. A velünk kapcsolatban álló futárcég legfeljebb két alkalommal próbálja meg a kézbesítést, s ha a második kísérlet sem sikerül, úgy a csomagot visszaszállítja cégünkhöz. Ebben az esetben megrendelését töröljük.
Csomagautomatában való elhelyezés esetén, amennyiben a megadott 48 órán belül nem veszi át a csomagot, úgy azt a FOXPOST visszaszállítja cégünkhöz és a megrendelését töröljük.
A visszaküldött csomagok után cégünk a postaköltséget megfizeti, ezért ha egy megrendelő több alkalommal nem veszi át a megrendelt kiadványokat, úgy fenntartjuk a jogot arra, hogy tőle az utánvét lehetőségét megvonjuk, és a továbbiakban kizárólag bankkártyás (előzetes) fizetés esetén teljesítjük megrendelését.
7. Mi történik ha olyan könyvet rendel, amelyik nincs raktáron?
A webáruházban a kiadványok mellett minden esetben jelezzük, amennyiben a megrendelni kívánt tankönyv vagy taneszköz éppen nincs raktáron. Ebben az esetben, kérjük elérhetőségeinken (telefonon vagy e-mailen) keresse munkatársunkat, aki pontos információval szolgál majd, hogy az adott kiadvány esetében mikor tudunk új megrendelést teljesíteni.
7. Milyen kedvezményeket lehet igénybe venni megrendeléskor?
8. Ki rendelhet tankönyvet, taneszközt és felmérésfüzetet?
Valamennyi tankönyvünket és taneszközünket bárki megrendelheti, azonban felmérésfüzeteket kizárólag iskolai megrendelésre, iskolai címre szállítunk.
9. Mi a teendő külföldi vásárlás esetén?
Külföldi vásárlás esetén kérjük a megrendelőt, hogy a megadott elérhetőségeinken (e-mail, telefon) keresse személyesen munkatársunkat, hogy a felmerülő szállítási módokról és díjakról külön egyeztethessünk.
10. A webáruházon kívül hogyan szerezhetem be a kiadó tankönyveit, taneszközeit?
Amennyiben bármilyen okból nem kíván online webáruházunkban rendelni, úgy lehetősége van más módon is kapcsolatba lépni velünk, és hozzájutni tankönyveinkhez és/vagy taneszközeinkhez.
Letöltheti az alábbi megrendelőlapokat PDF formátumban.
A kinyomtatott és kitöltött megrendelőlapot juttassa el a rendeles@romisuli.hu e-mailcímre, amelyről munkatársunk visszajelez Önnek, és megrendelését 2-3 munkanapon belül teljesítjük.
Amennyiben nem kapott választ kérdéseire, vagy megrendelése kapcsán speciális kérdése, kérése van a kiadó felé, úgy írja meg azt itt és most közvetlenül munkatársunknak.
Kosárba