Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.

Így rendelhetsz

Szállítási és fizetési módok

Kedves Megrendelőnk!

A következőkben a megrendelések kapcsán gyakran felmerülő kérdések mentén tájékoztatjuk Önt a szállítási és fizetési lehetőségekről, s egyéb megrendelési módokról.

1. Mi a teendő, ha a rendelés visszaigazolását nem kaptam meg?

A webáruházban történő rendelést minden esetben automatikusan visszaigazoljuk. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, elsőként nézze meg, hogy levelezési rendszere nem helyezte-e azt tévesen a SPAM mappába. Ha itt sem találja a visszaigazolást, akkor kérjük, jelezze azt a rendeles@romisuli.hu e-mail címen munkatársunknak, aki elfoglaltságától függően, de minél hamarabb visszaigazolja rendelését.  

2. Ki végzi a szállítást? Mennyibe kerül?

A küldemények kiszállítását a kiadóval szerződésben álló futárszolgálat végzik. A szállítás díja 25 ezer forint alatti vásárláskor azonnali bankkártyás fizetés esetén 1575 Forint, utánvét esetén 1890 Forint.   Amennyiben a megrendelése 25 ezer forint felett van, úgy a szállítási díjat cégünk átvállalja, vagyis a kiszállítás ingyenes.

3. Hogyan lehet fizetni a megrendelt könyvekért?

Megrendeléskor azonnal online fizethet bankkártyával, vagy választhat utánvétet. Utánvét esetén házhozszállításkor a csomag átvételekor fizethet a futárszolgálat munkatársánál kártyával vagy készpénzzel. Amennyiben csomagautomatánál kívánja átvenni a megrendelt kiadványokat, úgy kizárólag bankkártyával tud fizetni.   

4. Mikor és hova kézbesítik a csomagokat?

A csomag kézbesítésére jelenleg kétféle lehetőség áll rendelkezésre: házhozszállítás vagy csomagautomatában való elhelyezés.

  • Amennyiben a megrendelő a házhozszállítást választja, úgy a szállítást végző cég munkaidőben 8 és 16 óra között szállítja ki a csomagot, ezért olyan szállítási címet kell megadnia, ahol ebben az időszakban személyesen át tudják venni a csomagot. A futárcég munkatársa minden esetben előzetesen az Ön által megadott telefonszámon jelzi, hogy mikor érkezik a megadott címre. 
  • Amennyiben a megrendelő nem a házhozszállítást választja, úgy azt jelenleg FOXPOST automatában tudjuk elhelyezni. Vásárláskor a webshopban térkép és cím alapján kiválaszthatja a lakóhelyéhez/munkahelyéhez legközelebbi automatát. Amikor a FOXPOST elhelyezi a csomagját az automatában, Ön sms-ben és/vagy e-mailben értesítést kap, valamint egy kódot a megrendelési adatok alapján. Ezután két napja (48 óra) van arra, hogy a csomagot a kapott kód segítségével a csomagautomatából átvegye.

5. Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt könyv/kiadvány/taneszköz? 

A megrendelt tankönyvek és taneszközök a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül érkeznek meg a megrendelőhöz (házhoz vagy csomagautomatába). 

6. Mi történik ha házhoszszállításkor nincs otthon a megtrendelő, illetve ha a csomagautomatából nem sikerül 48 órán belül átvennie a csomagot?

Házhozszállítás: amennyiben házhozszállításkor a megadott címen 8 és 16 óra között nem veszi át a megrendelt csomagot, úgy a futárcég munkatársa az Ön által megadott telefonszámon megpróbál kapcsolatba lépni Önnel, és egy új időpontot egyeztetni a csomag kézbesítésére. A velünk kapcsolatban álló futárcég legfeljebb két alkalommal próbálja meg a kézbesítést, s ha a második kísérlet sem sikerül, úgy a csomagot visszaszállítja cégünkhöz. Ebben az esetben megrendelését töröljük.

Csomagautomatában való elhelyezés esetén, amennyiben a megadott 48 órán belül nem veszi át a csomagot, úgy azt a FOXPOST visszaszállítja cégünkhöz és a megrendelését töröljük.

A visszaküldött csomagok után cégünk a postaköltséget megfizeti, ezért ha egy megrendelő több alkalommal nem veszi át a megrendelt kiadványokat, úgy fenntartjuk a jogot arra, hogy tőle az utánvét lehetőségét megvonjuk, és a továbbiakban kizárólag bankkártyás (előzetes) fizetés esetén teljesítjük megrendelését. 

7. Mi történik ha olyan könyvet rendel, amelyik nincs raktáron?

A webáruházban a kiadványok mellett minden esetben jelezzük, amennyiben a megrendelni kívánt tankönyv vagy taneszköz éppen nincs raktáron. Ebben az esetben, kérjük elérhetőségeinken (telefonon vagy e-mailen) keresse munkatársunkat, aki pontos információval szolgál majd, hogy az adott kiadvány esetében mikor tudunk új megrendelést teljesíteni.

7. Milyen kedvezményeket lehet igénybe venni megrendeléskor?

  • 25 ezer forint feletti rendelés esetén postaköltséget nem számítunk.
  • Szolfézskönyveink esetében 10 példányonként 1 ingyenes munkapéldányt biztosítunk a tanároknak. 

 8. Ki rendelhet tankönyvet, taneszközt és felmérésfüzetet?

Valamennyi tankönyvünket és taneszközünket bárki megrendelheti, azonban felmérésfüzeteket kizárólag iskolai megrendelésre, iskolai címre szállítunk.

9. Mi a teendő külföldi vásárlás esetén?

Külföldi vásárlás esetén kérjük a megrendelőt, hogy a megadott elérhetőségeinken (e-mail, telefon) keresse személyesen munkatársunkat, hogy a felmerülő szállítási módokról és díjakról külön egyeztethessünk.  

10. A webáruházon kívül hogyan szerezhetem be a kiadó tankönyveit, taneszközeit?

Amennyiben bármilyen okból nem kíván online webáruházunkban rendelni, úgy lehetősége van más módon is kapcsolatba lépni velünk, és hozzájutni tankönyveinkhez és/vagy taneszközeinkhez.

Letöltheti az alábbi megrendelőlapokat PDF formátumban.

A kinyomtatott és kitöltött megrendelőlapot juttassa el a rendeles@romisuli.hu e-mailcímre, amelyről munkatársunk visszajelez Önnek, és megrendelését 2-3 munkanapon belül teljesítjük. 

Amennyiben nem kapott választ kérdéseire, vagy megrendelése kapcsán speciális kérdése, kérése van a kiadó felé, úgy írja meg azt itt és most közvetlenül munkatársunknak.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.