Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.

Általános Szerződéses Feltételek

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe a Romi-suli.hu webáruház szolgáltatásait, ha az alábbi általános szerződéses feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Mielőtt lezárja rendelését, kérjük figyelmesen olvassa el ezen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja jelen „Általános szerződési feltételek”  dokumentum tartalmát!

Üzemeltető (szolgáltató) adatai, elérhetősége:
Név: Romi-Suli Kft.
Cím: 2146 Mogyoród, Székely Bertalan utca 2.
Cégjegyzékszám: 13-09-069345
A bejegyző bíróság megnevezése: Budapesti Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: magyar
Adószám: 12000069-2-13
Elérhetőség: rendeles@romisuli.hu, Telefon: +36 28 440 687, +36 30 971 4996

Tárhelyszolgáltató adatai:
Cégnév: KontorNET Bt.
Székhely:  9081 Győrújbarát, Fő u. 45.
Cégjegyzékszám: 0806013458
Adószám: 22389426-2-08
Telefonszám: +36 30 535 2181
E-mail cím: info@startüzlet.hu
Honlap: www.startüzlet.hu

A tárhelyszolgáltató végzi a webshop karbantartását, továbbá a webáruház és az ahhoz kapcsolódó adatok tárolásához szükséges tárhely biztosítását.

1. Alapvető rendelkezések

1.1. Szerzői jogi rendelkezések

Üzemeltető fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az üzemeltető írásos hozzájárulása nélkül. A weboldalt, mint szerzői jogi művet megilleti a szerzői jogi védelem, melyre az 1999. évi LXXVI. törvény az irányadó.

Az üzemeltető bármikor jogosult a jelen ÁSZF-et módosítani, amely módosítás a Honlapon/Webáruházban történő közzététellel válik hatályossá.

A jelen ÁSZF-re és a Felek között létrejött jogviszonyra a magyar jog szabályai az irányadók. Ha valamely rendelkezés jogszabályba ütközik, érvénytelen vagy végrehajthatatlan, az nem érinti a többi rendelkezés jogszerűségét, érvényességét és végrehajthatóságát.

1.2. ÁSZF hatálya, elfogadása

Az üzemeltető és az Ön, mint Vevő( továbbiakban: Vevő) között létrejövő szerződés tartalmát - a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett - a jelen Általános Szerződéses Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Vevő a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. Ön, mint Vevő jelen ÁSZF rendelkezéseit a vásárlás során vagy a regisztrációs felületen található jelölő négyzet kipipálásával fogadja el. Ennek alapján jelen rendelkezések az Üzemeltető és a Vevő között létrejövő szerződések részévé válnak. A Vevő erre vonatkozó nyilatkozatát, és annak időpontját az Üzemeltető elektronikusan tárolja. A Vevő által elfogadott, alábbi feltételekkel szabályozott szerződés az eKertv. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül, melyet az Üzemeltető nem iktat. Felek külön írásbeli szerződést nem kötnek egymással.

A webáruház szolgáltatása Magyarország területére irányul. Üzemeltető nem vállal felelősséget a Weboldal üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért - beleértve a számítógépes vírusok vagy ún. "spam"-ek által okozott károkat, elmaradt hasznot, adatvesztést, a használat kieséssel kapcsolatos károkat.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Az üzemeltető (Romi-Suli Kft.) a webáruházban tankönyveket és taneszközöket forgalmaz. A megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban ad tájékoztatást. Üzemeltető megrendelhető szolgáltatásként biztosítja a termék kiszállítását. Vásárlás esetén a webáruházban szereplő árat kell megfizetni. Az esetlegesen előforduló hibákért a Ptk.-ban rögzített (2013. évi V. törvény) rendelkezések irányadóak.

3. Regisztráció

A megrendelések leadása a Romi-Suli.hu internetes áruházban nincs regisztrációhoz kötve. Vevő felelőssége, hogy a vásárlás folyamán megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen ezen adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.


Amennyiben a Vevő a vásárláskor él a regisztráció lehetőségével, az ezzel kapcsolatos információk az egyéb rendelkezések között találhatók.

Az üzemeltető által, a Tárhelyszolgáltatón keresztül működtetett internetes honlapok vagy szolgáltatási rendszerek a Vevő aktivitásáról adatokat gyűjthetnek, ami nem kapcsolható össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal. Erről részletesen az Adatkezelési szabályzatban olvashat.

4. Vásárlás

A termék(ek) kosárba tételét követően a "megrendelés" gomb megnyomásával a Vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, Az üzemeltető a megrendelést követően szintén elektronikus úton visszaigazolást küld a Vevő részére. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg 48 órán belül, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól (kivéve ezen ÁSZF 11.3. pontjában meghatározott esetekben). A szerződés nyelve magyar.

A www.romisuli.hu oldalon üzemelő webshop árai forintban értendő bruttó (az áfát tartalmazzák) árak, amelyek magyarországi számlázási és szállítási cím esetén érvényesek. A hatályos jogszabályok alapján az Európai Unió más országaiból nem adóalany által történő rendelés esetén a termékekre a célország forgalmiadó-kulcsait kell alkalmaznunk, így a végleges bruttó árak eltérőek lehetnek. Ilyen esetben a rendelés véglegesítése előtt e-mailben felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel. Az üzemeltető az árak változtatásának jogát fenntartja.

A számlázást minden esetben az Romi-suli Kft. végzi.  

5. Fizetés

Magánszemély, vállalkozás és intézmény esetében is, mint Vevő számára azonnali online bankkártyával fizetés, valamint utánvéttel történő megrendelés biztosított.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Utánvét esetén:

-          házhozrendelés utánvéttel: a rendelés ellenértékét a futártól történő átvételkor készpénzben vagy bankkártyával lehet kifizetni,

-          csomagpontra történő szállítás utánvéttel: csomagautomatánál kizárólag bankkártyával lehet utánvéttel fizetni.

A fizetendő végösszeget a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél tartalmazza.

6. Elővásárlás


A raktáron nem levő könyvet az Üzemeltető/Szolgáltató a weboldalon feltünteti, s ezekre a termékekre előrendelést nem veszünk fel. Ugyanakkor e-mailben (rendeles@romisuli.hu) vagy telefonon (+36 30 971 4996) jelezheti a vevő érdeklődését a kiadvány/tankönyv/taneszköz iránt, s így tájékoztatjuk, mikor s hogyan juthat hozzá a kívánt termékhez.

7. A rendelés teljesítése

Az Üzemeltető/szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Vevő által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül, vagyis 2-5 munkanapos határidőn belül leszállítsa. A teljesítés ellehetetlenülése a szerződést megszünteti. A teljesítés ellehetetlenülése, (pl.: át nem vett küldemény) esetén az Üzemeltető/szolgáltató a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.

A küldemények kiszállítását az Üzemeltetővel/Szolgáltatóval szerződésben álló futárszolgálat végzi. A megrendelt könyveket általában 2-5 munkanapon belül kézbesítjük. Termékeinket egyrészt a Csomagpiac Kft. szállítja ki. Amennyiben csomagautomatába kéri rendelését, úgy rendelése FoxPost csomaautomatába érkezik.   Házhozszállítás és csomagautomatába történő kézbesítés esetén 1575 forint szállítási díjat számítunk fel, utánvét esetén a szállítási díjon felül 315 forint felárat is felszámítunk a Vevő részére.

2024. 03.28-tól jogszabályi kötelezettségnek eleget téve MPL szolgáltatással is küldünk csomagot a vásárló kérésére. Ennek vásárlási feltételei különböznek a Csomagpiacon keresztül történő vásárlástól. Amennyiben a Vevő MPL-en keresztül kéri a szállítást, úgy a szállítási díj 1995 forint szállítási díjat számítunk fel, utánvét esetén a szállítási díjon felül 315 forint felárat is felszámítunk a Vevő részére.

25 ezer forint alatti rendelés esetén webáruházi rendszer automatikusan kiszámítja és feltünteti a szállítási költséget. 25 ezer forint feletti megrendelés esetén a postaköltséget az Üzemeletető (Romi-Suli Kft.) átvállalja, vagyis a kiszállítás ingyenes.   

Szállítási címnek csak magyarországi címet tudunk elfogadni!

(Külföldi vásárlás esetén keresse munkatársunkat a rendeles@romisuli.hu e-mail címen vagy a +36 30 971 4996 telefonszámon.)

8. Vevőt megillető jogok

8.1. Kellék- és termékszavatosság

Minden Vevőnek joga van a minőségi hibás termékekkel kapcsolatosan minőségi kifogással, reklamációval élni. A szavatossági igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

Hibás vagy nem a megrendelt termék kiszállítása esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a rendeles@romisuli.hu, vagy a +36 28 440 687 telefonszámon. Amennyiben igazolható, hogy hibás terméket küldtünk, úgy 2-3 munkanapon belül kicseréljük a terméket.  A reklamáció gyorsabb elbírálását eredményezi, ha a hibás termékről fényképet is mellékel.

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Üzemeltetővel/Szolgáltatóval szemben.

A Szolgáltató teljesítése akkor hibás, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Kellékszavatossági igénye keretében Vevő kicserélést kérhet, illetve ha a kicserélés teljesítése lehetetlen úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

A kellék- és termékszavatosságra vonatkozó további szabályokat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm rendelet 3. számú melléklete tartalmaz.

Tekintettel arra, hogy az Üzemeltető/Szolgáltató által, ezen webáruházban forgalmazott termékek (tankönyvek és taneszközök) nem tartoznak a kötelező jótállásról szóló jogszabályban részletezett termékek körébe, ezért a Szolgáltató jótállási kötelezettsége nem merül fel.(151/2003.(IX.22) Korm. rendelet )

8.2. Elállás

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát e-mailben (rendeles@romisuli.hu), telefonon (+36 28 440 687 vagy +36 30 9714996) vagy személyesen jelentheti be a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül a Szolgáltató/Üzemeltető részére.

Elállás esetén a Vevő a terméket saját költségén küldje vissza (a visszaszállítás költsége a Vevőt terheli) az Üzemeltető/Szolgáltató azon címére, mely a számlán szerepel és haladéktalanul, de legkésőbb a termék (ek) visszaérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék (ek) vásárláskor fizetett eredeti vételárát.

A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

 9. Panaszkezelés

Az Üzemeltetővel/Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím:1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV./2. 
Telefon: +36 1 792- 7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Lakcím szerint illetékes békéltető testületek:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
vagy igénybe veheti az online vitarendezési platformot (OVR)

10. Vonatkozó Jogszabályok

  • Polgári Törvénykönyvről szóló (2013. évi V. törvény),
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv.
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (eKertv.)
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. Rendelet.
  • A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22) Korm. rendelet, 270/2020.(VI.12) Korm.rendelet, 18/2020.(VI.12) ITM rendelet.

11. Kiegészítések

11.1. Vásárlás regisztrációval

Ha a Vevő élni kíván a regisztrációs lehetőséggel, akkor ehhez meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát.

A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A Vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a Vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a Vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A Vevők e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az Üzemeltető/ Szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat a Üzemeltető/Szolgáltató a Vevő kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a Vevő e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

11.2. Visszaigazoló email

Minden esetben tartalmazza a Vevő adatait, termékmegnevezést és darabszámot, a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, valamint a szállítási feltételeket.

 

 

11.3. Az adatbeviteli hibák javítása - felelősség a megadott adatok valóságáért

Vevőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására.  Az  Üzemeltető/Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti.

11.4. Eljárás hibás ár esetén

Hibás ár feltüntetése esetén Üzemeltető/Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vevő eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

11.5. Hírlevél

Az Üzemeltető/Szolgáltató jogosult a Vevő részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor, hírlevélre feliratkozáskor vagy a vásárláskor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. Az Üzemeltető nem köteles ellenőrizni, hogy a Vevő által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak-e.

A Vevő önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni, leiratkozni. Ebben az esetben az Üzemeltető a visszavonást követően a Vevő részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a Vevő adatait a hírlevélre feliratkozók adatai közül.

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért az Üzemeltető nem vállal felelősséget. Az Üzemeltető/Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

 

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.